středa 11. února 2015

Kytiček není.....


                   ......NIKDY DOST

Cesta z práce vede kolem květinářství,to už jsem psala-takže jsem včera opět neodolala. Na první pohled je tato kytička pro někoho třeba nic/moc,ale mě si získala tím krásným květem.








No a co se týká mého pletení-jak už jsem psala trvalo mi chvilku než jsem se rozhoupala jestli na vlnu vezmu háček nebo jehlice....po vyzkoušení jsem zvolila jehlice a pustila se do pletení. Jelikož jsem delší dobu nepletla,tak mi chvíli trvalo,než jsem vše vychytala :-) Jednou mi nevyšel vzorek,jednou oček málo,jednou moc....
Když jsem asi po čtyřech párání nahazovala oka s tím že na to nemám nervy a že radši z vlny bude DEKA,tak se vše podařilo podle představ a PLETU :-))
Uvidím,jestli mi elán vydrží !
Jinak se z této 100% vlny od DROPSU plete moc hezky

                               



HEZKÝ DEN VŠEM !!!
                                              Martina

1 komentář:

  1. Marti,moc zdravím a děkuju za návštěvu u mne!
    Vidím,že ty už jsi pevně rozhodnutá svetřík doplést až do konce.
    Vzoreček máš pěkný a taky se mi líbí ten tvůj melírek.
    To já ještě pořád váhám,jestli všechna ta oka neshodím z jehlic a nevypářu.

    OdpovědětVymazat