pondělí 23. února 2015

Porcelánový CHEVRON


            Mám jarní prázdniny,takže dneska žádný spěch,žádný stres-prostě pohoda.

V jednom obchůdku jsem dneska objevila úžasný "chevronový" porcelán za ještě úžasnější cenu.

                                                               Co na něj říkáte ???
 



Jak už jsem psala,tak mám týden volno takže se chystám,že v týdnu obejdu pár krámků a obchodů na které v roce není tolik času.Začala jsem tak trochu dneska :-)
Také jsem stihla "vykydat" všechny ubikace morčatům,Jacquelině vyzvednout zásobu zrní,

.....a koupit kytičku.Tentokrát ne pro sebe-zítra nás čeká pohřeb,takže kytička je tentokrát smuteční :-( To je věc ne zrovna příjemná,budu ráda,až to bude za námi !

Jo a taky jsem dostala chut' na ZEMLBÁBU,takže už se peče a voní :-))

Mějte se príííma  
                          MARTINA



Žádné komentáře:

Okomentovat