čtvrtek 26. února 2015

Prázniny se....

                                        ......přehouply do druhé poloviny,
                    vlastně už je skoro po prázdninách.

Zítra je pátek a pak už jen klasika víkenda,no a v pondělí HURÁ  do práce :-((

Na volný týden jsem měla tolik plánů.
Udělám to a tamto....!
Jak to dopadlo? No,splnila jsem ty důležitější věci,ale třeba to,že se vrhnu do pletení a rozpletený svetr za ten týden musím stihnout mi nevyšlo. Pár řad sice přibylo,přibylo také několik čtverečků na deku,ale nešlo ta tak jak jsem chtěla.
Dneska je venku opravdové JARO.
SLUNÍČKO a MODRO !
Jaro máme i doma,krásně vykvetlé narcisky.


V úterý jsme pohřbívali dědečka :-(
Bylo tááák smutné vidět babičku,
která s dědečkem byla téměř 70 let a ted' se s ním musela rozloučit :-(
Ale život jde dál.
MUSÍ !!!
-----------------------------

Po nějaké době co jsem se rozmýšlela a  váhala zda koupit čističku vzduchu,jsem se konečně odhodlala a minulý týden jsem ji objednala. Od neděle jí máme doma a musím říct,že jsem ráda, že jsme do toho šli !
Vzduch v bytě je opravdu ČERSTVÝ,ubylo i PRACHU.
A že nám ho tady papouchová vyprodukuje :-))



 Dorazily také objednané látky od Šárky ze:sar-látky.cz
Takže jsem včera v rychlosti spíchla chevron povlaky na polštářky.




No a jelikož si moje ruce říkaly o SERVIS,dopřála jsem si včera manikůru a rozhodla se,že zkusím aplikaci permanentního laku SHELLAC. Jde o lak který se nanáší na vlastní nehet,jako klasický lak,ale vytvrdí se v UV lampě. Nehty mám svoje,ale díky tomu,že jsem ČASTO ponořená v seně a hoblinách jsou krátké. Gelovky jsem si zkusila před x lety a o těch neuvažuji,ale mít nehty upravené/nalakované....to chci. Normální lak mi vydrží díky morčatům max.den. Takže včera jsem si SHELLAC nechala "aplikovat" a uvidím jak bude/nebude držet.
Držet by měl po celou dobu,jen odrůstá s vlastním nehtem.
Zatím tedy SPOKOJENOST!!!
                 
Tentokrát jsem zvolila lak světlý,na denním světle je trochu do růžova,tady vypadá téměř bíle :-)
       






Hezký zbytek dne a pracovního týdne
          Martina

2 komentáře:

  1. Chevronové polštářky nádherné. Já si Shellac dělám s UV lampou doma, protože dělat si každý den normální lak se mi nechce (nikdy mi delší dobu nevydrží). A hlavně Shellac (pokud je to ten opravdový CND Shellac) má tu výhodu od ostatních gelových laků, že se nemusí zhrubovat vlastní nehet a při odstraňování se nemusí pilníčkem odstranit vrchní průhledná vrstva. Co mi ale na gelových lacích vadí (kromě odstraňování acetonem) je to, jak je vidět, jak nehet odrůstá, zvláště u tmavých barev. Takže i když lak by vydržel přes dva týdny, já si je dělám nové každý týden. Ať dělají nehty radost, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lak vypadá perfektně ;-) A moc se mi líbí polštářky a čističku vzduchu mám také a s ní se mi opravdu dýchá lépe, já jsem tedy alergik...
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat