neděle 8. února 2015

Radost z klubíček je.....

                               .....vždycky VELIKÁ !!!

Na tuhle zásilku jsem se speciálně těšila,jelikož jsem objednávala opravdu JEN podle obrázků.Přízi jsem nezanala a tak trochu jsem se obávala toho,že mě potom svetr sežere jak bude vlna kousat jelikož se jedná o 100% vlnu.  Náhodou jsem na jednom blogu objevila,že z ní zrovna Petra (http://www.pilgrim.tode.cz/) plete také svetr tak jsem vyzvídala co a jak,jaká příze je,ale než jsem si stihla odpověd' přečíst,nedalo mi to stejně jsem si ji objednala. Nejhoší bylo rozhodnutí jakou barvu zvolit. Tuto,co jsem původně chtěla jsem zrovna nikde nemohla najít a když už-měli malé množství. Váhala jsem tedy nad další barvou,ale ta už mi přišla tak trochu DIVOČINA :-))
HURÁÁÁ !Objevila jsem eshop,kde měli moje požadované množství. Takže rozhodnuto/objednáno.

          Bude kousat? OMYL!!!

 Vlněná příze je naprosto nekousavá,jemná a od první chvíle se těším až se do výroby svetru pustím. Ted' jen váhám,jestli vzít do ruky JEHLICE nebo HÁČEK ????
Zkusím si vzorek tak i tak a uvidím jak se nakonec rozhodnu,zatím v hlavě vede háček.

           





Přeji pěkný zbytek víkendu-neděle je sice mrazivá-u nás i zasněžená,ale sluníčko svítí a je luxusně modrá obloha.
 
                      Martina


Žádné komentáře:

Okomentovat